شعر زیبا بترس از من
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

بترس از من از این سیل جدا افتاده مغرور

بترس از من که پر کینه نگاهت میکنم از دور

نخواهم رفت خواهم ماند و روزی باتو خواهم خواند

کلامی را که از چشمم نمیخوانی حدیثی را که جز رویا نمیدانی

برایت مهربان بودم تو میدانستی و نامهربان بودی

به پایت زندگی دادم تو رنجم دادی و در فکر جانم بودی

گرفتی هرچه از من بود چون دشمن مرا پا بستی و رفتی

چه ترسیدی که بگریزم همه پیوندمان بشکستی و رفتی...

بترس از من از این سیل جدا افتاده مغرور

بترس از من که پر کینه نگاهت میکنم از دور





:: برچسب‌ها: بترس از من از این سیل جدا افتاده مغرور بترس از من که پر کینه نگاهت میکنم از دور ,
:: بازدید از این مطلب : 6908
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : دو شنبه 17 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی